Ridningen på bästa ponnyn! <3

Först skrittade vi fram, ca 10minuter kanske. Sen korta vi tyglarna och jobba dem lite, sen trava vi dem lite. Hon var väldigt pigg i början!! Men det lugnade ner sig efter ett tag. Vi galopperade, och guuud va fin hon va. Hon fattade direkt, gryyym! Hade inte förväntat mig det lixom :) Sen höll jag om och det räckte. Sen trav-hoppade vi, och det gick hon med på!! Jag gasa mycket framför, för förra gången då Wilma hoppa var hon så osäker. Sen hoppade vi i galopp, hon höjde till 40-50cm kanske. Sen hoppa vi lådhindret. Det va 60cm. Lådorna måste vara under 60, annars får de inte plats. Och sen hoppade vi båda, på 60cm!! :) Hon klara det super, hon rev en gång men det gick bra ändå!
 
Kommer nog få rida henne nästa gång, eller nån gång snart igen. För Linda fråga om jag ville rida Ramona igen ju, och jag sa självklart JA!!! :D Lugnt finaste ponnyn i stallet.
 
Min favorit är Ramona om jag skulle ha nån... så henne kan det få bli, även om jag bara ridit henne 1 gång. Men det hon bjöd på sålde mig helt..
 
FINASTE, film kommer strax!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fatta du känslan för mig som hon trivs bäst hos. :)

2012-10-05 @ 16:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0