Svar IGEN

Asså.. Ramona känner mig lika mycket som dig. Jag är trött på att du skriver inlägg om saker som jag inte ens sagt, och det är särskilt menat till mig. Hon lyfte hovarna bättre än t.ex. Madonna som är jättesnäll? Sluta ... Du gick visst igång väldigt mycket då jag sa att jag kan rida Ramona, jag är inte stor, och att hon orkar. Och jag känner henne oxå, bara de att hon var mycket bättre än jag trodde. Och det bland annat Cicci gjort, och lite My tror jag (hon har ridit henne varje vecka länge nu) så har hon förbättras. Och bland annat av dig. Så .. Men det största jobbet har Cicci förbättrat så grymt på typ 3-4 veckor? Done. Detta "bråk" har gått över gränsen och det slutas här o nu!!


Kommentarer
Postat av: E

FAst det var ju menat till my! För att hon alltid skryter om sig själv och säger taskiga och elaka saker. Sen är det ju du som säger att jag är för lång. du har ridit henne en gång och jag.... Hm kan räkna... 12 ggr! + myst med henne varenda gång jag är i stallet.

Det är precis som att jag säger ''Quintis älskar mig och jag vet allt om henne.''

2012-10-06 @ 09:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0