Tjenare :)

Kollar på x-factor. Har tråkigt... för en vecka sen satt jag hos Eve... nog en av de bästa gångerna jag vart med henne :) 
 
Taggar som sagt morgondagen... har bestämt vad jag ska köpa :) och tänkte dela med mig... kommer behöva låna 400 från mamma, och det ingår ett minneskort samt kameraväska! Annars hade jag bara behövt köpt det iallafall! :D Elin har en sån, min kompis. 
 
http://www.elgiganten.se/product/foto-video/systemkamera/EOS1100DKITIS/canon-eos-1100d-systemkamera-18-55-is-objektiv - där har ni den :) ska till elgiganten imorrn, och testfotar SÅKLART imorgon massor. Har lite planer på gång, ska väl fota kompisar mm när de rider med den oxå. :) Inte i stallet, då den är dyr och värdefull och vill ju inte att nån ska ta den, menar typ när Eve rider Aramiz eller Lia rider delvir. Hon ska ju börja satsa mer nu, och hoppa 70 banor mera, och kunna tävla det senare :) 
 

har oxå fått veta att Moa, från ridlägret nu har hoppat 1.10 :D
 
 
 
 
Lite högt ljud kanske, men funkar :) GRATTIS MOA <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0