Torsdagen den 25 oktober, 2012

Gick i skolan... Gick till Willys och handlade mat. Samt lite gott godis. Sen gick Eve och jag till bussen. :)  Vi hann med, som vanligt haha. Men blir så sjukt stressad när jag ska till bussen, det kan Eve intyga... Matilda följde med. När vi kom dit åt vi först. Vi åt där länge, kollade lite på lektionen före - som var barbacka. Sen fick de sluta lite tidigare och "selen" togs på, på Rasmus. Han var jättesöt :) Vi tog på tömmarna, och sen fick Linda visa oss först vad vi skulle göra. Och det gick bra... han var aspigg! Sen gjorde Eve, Wilma och sist jag. Rasmus tog en break när jag körde, han ville inte mer. Så då tog vi in honom. Sen visa hon oss saker, som den riktiga tömkörningsgjorden, och lädertömmarna. För de passade inte på Rasmus. Men det gick bra :D Jag hade kontakten i munnen, det kändes :) Inte i skritten (då gick jag för fort) men i traven. :) Funkade asbraaa! Sen kollade vi på lektionen efter, sen åkte vi hem. Då började det snöa jättemycket. 
 
var en kul teorilektion, för att vara teori ju :)
Bild på Rasmus och mig, tagen från http://evelinafreudenthal.blogg.se :) Hennes dv på @djurfotto00 puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0