day ..

shit... skoldagen har vart helt fucking amazing :D först var det lixom öva på morgonsamlingen.. asså det gick såklart bra, vart hes konstigt nog! xd kändes ju sådär.. sen byta om! Me like, för då började den helt awsome dagen.. Kompis fick blodtrycksfall, höll på att svimma, Lia berättar nog om det sj? om hon inte redan gjort det? ;)
 
först springa 2.5 km på 15 min.. var okej för mejj som inte har ngn kondis ;) Sen i kula stötte jag inte långt.. lunch, sen längdhopp! Gick helt okej, förutom för mig! :D 60m var HELT KLART BÄST ! :) äää jag baah skoja! Men sprang på 10. 83 som bäst tror jag.. känns helt okej! :)
 
kom vidare till stafetten.. var bland de bästa tjejerna :D
på första plats kom Madde! Grymt!
På andra plats kom Karro, grymt!
På tredje plats Fanny :D gryym!
På fjärde plats kom jag ;) känns bra, jag springer inte så snabbt! :)
 
tog hem stafetten! Men kom sist i själva " klass kampen " :( (bu) men egenligen vann vi ju, för stafetten var den som räknades ;) och sen var vi färre än alla andra klasser, vilket inte blev nå bra poäng! :D grattis 5:orna (you sucks, but kbry) fuuuuskare :D de är fleeeer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0