Du är världens finaste, NELA...

Detta är menat till Lia, en av de finaste människorna på jorden. Och det känns som om jag finns där för henne också. Hon ringde upp mig.. 2 minuter i 19. Vi pratade till 19.30!! Om viktiga saker... hältan som Laredo dras med är allvarlig, väldigt allvarlig. Kanske en hovböld. Hon red ut, vi snackade..... hon behövde nån som lyssnade, och hon behövde tala ut. Och jag förstår varför, hon vet att jag finns! Hon ringde upp mig, väldigt sårad.. Finns med dig, min fina vän <3 :')
 
Nu tvingas alla hålla sina små tummar för Laredo, en av de finaste storhästar som skådats!! Laredo må leva, shut up if you don´t think that... he will be alive.
 
han till vänster!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0