Här ska det vara en rubrik, så var det!

Dagen har vart seg men såklart okej. Imorrn vet jag inte.. vill inte gå på pajazzo. Längtar inte alls, tror jag ska sluta, men ta privatlektioner. Har tröttnat lite på trumpet över huvudtaget. Ska säga det till pappa så kan han kanske ringa musiklärarn!! Imorrn tar vi vaccin oxå! :) Mot livmoderhalscancer, gillar sprutor! ;) haha jag vet - jag är galen :) <3
 
Ska rida ut med Cornelia nån helg.. Laredo "låtsas halt" och hon har en läskig känsla på delvir. Hon tycker det verkar som om hon inte känner han längre.. ja! Jag förstår henne! Ska iallafall rida ut och fota, hoppas lite senare i solnedgången :) Eller nå sånt :) får se helt enkelt.
 
Ska väl göra läxan idag.. typ. MA, men orkar typ inte. Känns blää idag. Gör nog imorrn istället! Måste ändå ha lust, tycker jag! :) Ett beslut kommer senare idag! det släpps ett litet inlägg sen, om ett val jag gjort!
 

Jag kommer alltid hålla på med hästar, bara så ni vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0