Hej

skolan idag har vart okej. Inget jättekul direkt. Världens längsta engelska lektion. seriöst.. och det är inget jag älskar ;) bloggar inte så mycket.. men har mina skäl ;) Rasterna har vart rätt piss ändå.. inge kul :( På fredag åker jag till gimo för att bada i simhallen, men hela min klass och typ ett annat spår, blir rätt nice :) tänker mycket.. har skrivit detta inlägg länge nu, drömmer mig bort lätt! Som sagt, dan imorrn blir lite hemskare.. fast nä ;) hoppas vi spelar jackpott imorrn på idrotten.
 
morgondagen:
idrott
rast
slöjd
lunch
rast
bild (kanske) :P
kort rast (ca 15 min)
MA
hem
 
så den dagen blir inte heller lika hemsk. Har tagit ett rätt svårt beslut nu oxå.. besked kommer om jag är säker på det, och om det är fixxat. Men inget lätt val, men vill inte dit anymore.. men handlar inte om nått djur, och inte om ridskolan ;)
 
Josefine följer nog med till stallet nästa gång mamma skjutsar! ;) ska bli askul, hon har ju ridit där förr, och hon tränar i sund med sin galna häst Sandy, hon rider med Lia! :) kul ska det bli!!!
 

här bor jag, ingen bor bättre - enligt mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0