Hej , hos la mohmoh

Är hos mormor nu.. Vart tidigare än jag tänkt . Vi bakar bröd, fast .. Mer mormor som gör det , heheh . Det låter iaf som faaan - jag försöker uppdatera så mycket jag kan, men tror livet kommer komma lite emellan de nu. Känns ändå rätt bra! Vi ska baka bröd, bullar och cup cakes :) och som sagt , "utgång" ikv! :D vill äta sallad, men blir nog pizza.. Får försöka äta nåt nyttigt iaf, försöker tänka mycket på det . Kebab är bra, finns bra med grönsaker. Så blir nog kebab . Unnar mig godis , dextrosol , och ostbollar sedan ! Så kör nog på detta nu. Vad ska jag mer skriva om? ;) handlade på vägen hem oxå . Uppdaterar reääält på insta om jag "Inte hör av mig" sedan! Har redan uppdaterat nåra bilder.. Haha runt 10st! ❤ jaja, c ya later, finns på insta @fottojullea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0