Hey


hello! Hemma nu, har vart hemma ett tag. Övar på spotify på " gå och fiska " för ska sjunga med klassen på morgonsamling.. Jag och Linn har mickar, samt " kören ".. lite nervös! :) Har idrottsdag snart, tisdagen nästnästa vecka :) tror det blir 3 killar och tre tjejer med i stafetten.. Av killarna blir de nog Erik, Togge och Emil eller Oliver typ.. Kanske Richard. Sen blir det typ Karolin och Madde + Fanny av tjejerna. ;) Sträckt mitt högra ben.. bajs <3
 
Imorrn frösan.. och ridning :) Hoppas på ponny igen, men de e ju dressyr så storhäst funkar oxå :) älskar iallafall att hoppa ponnysar ;) Har bestämt mig för det, haha normal jag e.. (inte) Håller på att ladda upp en video oxå, yes.. på Pärla, hon har fått vart min fina lilla modell i 3 dar, filmer och bilder ä med, ni kommer få veta och se hur vi två passar ihop och hur vi faktiskt "leker" :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0