Hey

hejj :D jag ska idag inte göra nåt. Lyssnar musik.. yeaah ;) Call me maybe och starships diggas HÖGT alltså.. Nicki Minaj i mitt härta ;) <3 fett weird. Med på fotbollen idag.. shit va grymt ;) ska nog bli fotbollstjej, sure, jag står ju mest på plan, men två gånger sista rasten på 5-10 min tog jag den två gånger, rädda målet ;) sprang mot två killar men sprang snabbare än dem, och sparkade fram bollen, tror vi gjorde ett mål då ;) asså att jag typ passa nån? :D haha kuuul inlägg. men imorrn tror jag oxå att jag e me, grymt ju :D
 
Ridning och fotboll, det kan fan killarna inte säga ett skit om , haha . fet fett :D
 
fuck you.. diggas oxå i mina öron :D GRYYYM låt ;) fick inte sjunga den på avslutningen förr? :( haha konstigt va ? :D

"
jag snubbla pladask på marken o bah dog "
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0