" hur lågt får man egentligen gå? "

Hur lågt får man egentligen gå? Någon som har ett svar på det? Kände mig en aaaaning dissad av alla utom EN idag.
 
Efter idrotten berättar jag att jag inte ska ta en viss spruta mot cancer, och jag vart typ fetdissad för det? Alla lämnade rummet även fast jag inte var klar, jag var ju typ nästan klar men de kunde väl väntat 5 sekunder? Den enda som faktiskt vände sig om och kolla om jag var bakom var Lia! Och det känns otroligt moget att iallafall ha EN ÄKTA VÄN på våran skola. Jag skulle kunna byta nu.. hatar att det inte faller någon skärsild i min smak, förutom Lia dårå. Men i östhammar ÄR ALLA MINA ÄKTA VÄNNER och t.ex. Wilma är i gimo eller vart hon nu bor? Och det är lixom.. hur lågt får man gå? hur långt KAN man gå? och varför det vart såhär. Bara för att jag inte skulle ta en spruta, jo, mot cancer - visst det är viktigt. Men har ingen ens kollat en sak?
 
SPRUTAN ÄR KNAPPT TESTAD. Den är knappt testad ALLS och det är inte jättemånga som fått det utan? Jag menar, detta är NYTT och de som inte tog det? Det måste var testat, egentligen slösar det bara tid och krafter. Men detta som hände var FET FEGT och ångrar inte att jag skrev detta. Tack Lia <3

Kommentarer
Postat av: Lia

Sprutan e testad av miljontalj mäniskor över hela världen ;)

Tack! <3

2012-09-05 @ 20:27:09
Postat av: Wilma :)

<3

2012-09-06 @ 07:42:27
URL: http://hestochkni.blogg.se
Postat av: Anonym

VRf ta risken ist för att iaf prova?

2012-09-06 @ 07:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0