Instagram

uppdaterar imorrn under rasten på insta, typ nån ;) tror nog någon kan fota när jag spelar, får ni se Julia style - fotboll. Låter SUPER, håll med om det (;  Har typ inget att skriva om... Ni skulle bara känna känslan jag fick i torsdags på tarzan.. aldrig känt så förr, DEN FLYGANDE KÄNSLAN.. FINASTE ponnyn! Sötaste, finaste, hoppar dock inte så fint, det har Eve stort bevis på (haha) men känslan asså.... känslan jag fick på han den dagen.. Amazing.. :o Helt fucking Amazing, så rytmiskt! :) inte första språnget (haha) , men de två återstående.. SHIT va amaazing. POWER i de sprången, och så glad :D och när vi galopperade (ibland) så bara sprang han, behövde bara smacka lite dåodå, och en gång fick jag sakta ner han, då börja han "sticka" i hörnet och bah sprang.. haha goli. har ej skrivit detta förr .. orka inte skriva nåt noggrant hos Lia, och sen glömde jag det !
 

Best friends forever ! BFF <3

den vite fine springaren.. grym <3 (eve för göra ögonblicksbild på hans bakben, du vet va jag menar Eve) ;) Kommer film när vi hoppar oxå ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0