kärlek, vad är det egentligen? :-/

vad är kärlek egentligen?
 
för mig, och för många fler, är det såklart om den är snygg/söt eller nåt, men inte bara det. Den måste såklart va snäll! Och visa att den bryr sig, att den inte bara skiter i dej, att den inte kastar skit på dej.. Håller på att somna.. vill drömma mig bort , känns inte bra. Så detta är vimsigt, I know that. men värt att skriva IALLAFALL.
 
du ser en kille, han var söt, du blir kär, han är dum - vad gör du?
jag själv skulle nog.. drömma om hur chysst han är, eller så, men ändå veta att han är hemsk. Jag vet att de flesta killar tror det är coolt att va störig, men hur många söta tjejer vill va tsm me dom? de har tagit sig vatten över huvudet, sorry guys! Riktigt fegt..
 
Du ser en kille, han är snygg, du blir kär om real, han är snäll - vad gör du?
raggar han ofc. Haha nej, självklart inte. Men såklart man tycker man får en chans.. vad vet jag?
 

Riktigt sådär... asså grymt konstigt när man kommer till frösan, alla killar i ens klass blir det 4or eller nå annat smått och blir balla Allan? wtf, väx upp, pinit.se ?! Inget jag lägger på killarna, men asså.. T.o.m killarna från förra 6an är mogna nog att säga " tjena brudar  " osv. Mogna som skit, och a.. hoppas de växer upp snart!

 
Vill såklart inte säga att de är o coola eller nåt, men jag tycker seriöst de kan sköta sig på frösan? haha ;)
 

" du drar mig drar mig ner... " haha dålit inlägg :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0