Läxor och annat skit... bajs

Jo, jag har ju inte gjort några läxor ännu! Jag gör ett matte häfte just nu, och det är bara jobbigt.. var så hungrig så tar resten = typ 20 MA - klur, efter middagen! Nu hämtar mamma bror från Pajazzo. Sprutan jag fick idag gjorde skitont. jag var ju taggad.. men det var inte så kul. det kändes mer än jag nånsin tyckt en spruta kändes. det kändes inte när de stack in nålen, men när de sprutade in vaccinet sved det och värkte i flera timmar efter! Tur att det gått över nu, ska ta en dusch snart och låta varmt vatten spola muskeln och får den att slappna av och ja.. det var lite sisådär, jao! Har övat i mick idag för upptränandet, Linn var ju sjuk så Madde fick ersätta henne. Haha!! :)
 
Ska göra spanskan nu oxå typ.. bajs ;) fast det är rätt lätt, men pinsamt på lektionerna.. jao ;) madde tbx från Spanien föressten, så 4 öregrundare nu av tjejer, jaa... *host* det är pinsamt ja.
 

racerbåt ;) jag e i båten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0