Lia här<3

Jag ska inte rida idag så jag skriver om igår istället ;)
Men först kanse jag ska berätta om Delvir :) Om ni inte vet det;)
Namn: Mr.Armani
Kallas: Delvir
Född: 1999
Kön: Valack
Färg: Svettfux med vitt strumpa hb och strimbläs
Mankhöjd: 139cm
Ras: Ingen aning.
E: Okänt
U: Okänt
Det visste du inte: Han är typ rädd för kardborar på tex senskyden.
Jag kan lämna honom med boxdörren öppen utan att han gåt ut eller nåt.
Han vart inriden när han var 8år. 
Vi köpte honom som D-ponny, ca144, men slutmätte som C-ponnny ,139...
 
 
Jag skulle rida ut så jag sadla o träns och så;)
Jag red sågarbacken fram och tillbaka. Ganska kort, en halvtimmers väg. Han var ganska pigg. Skrittatde varvsagsvägen (ca 5min). Sen in på en stig som e stenig och så, fortsate i skritt. Sen kom jag ut på en bättre stig och travade korta bitar(den är inte helt bra den heller) tog sitt tag. Sen på en bättre väg och galopp, han låg på och var pigg. Efter en stund KOm jag till en ganska stor och brant backe som han fick rejsa upp för! Det gillar han!!! Sen tillbaka samma väg samma sak. :)
 
Hesdåååå ddå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0