Ozzy till salu

Wilma Lundström, min nära vän, har en kanin som ska säljas pga. att tiden inte räcker till. Hon säljer honom, hans stora utebur och hopphinder. han och buren kostar 400, och 100 till med alla hinder. En 500 och man har EN GRYMT FIN KANIN. Vilken möjlighet.. ;) seriöst. Sen har man allt man behöver, förutom mat och sådant fix då. :) kontakta mig och jag kontaktar henne. Och hon hon vill att han ska vara ute och gå ofta.
 
" VIKTIGT! Någon vill inte köpa en kompis kanin med hinder o STOR ute bur o han för 400? :)) Hon villl inte att han kommer till ngn som inte hoppar honom / är ute med han ganska ofta! Ingen som kan tänka sig köpa lilla Ozzy Boi? :) På bilden är kaninen, en fin kanin :) som sagt, gamla ägarn ville att jag skulle ta han, men jag har ju en hane redan :( Någon intresserad? Hon vill helst veta att han mår bra ju :) Han är en snäll hane, som är en jättefin hoppkanin. :) har inte fått annons än men den kommer så fort jag vet :) Kramis, köp denna kanin, och vill du ha ett billigare pris, säg till för det kan jag fråga henne om då :) men helt grymt fin kanin, värd att köpa <3 "
 

Fina Ozzy <3

Kommentarer
Postat av: Wilma.

Tack Julia Vi har ingen anonns på han eftersom vi vill att han kommer till ett bra hem, och det fanns tydligen många på blocket som ''matar dem '' tiLL ROMAR ;o så han åker inte ut på annons, så vi kommer mest fråga runt och så:) TACK BÄSTA DU FÖR DU SPRED DETTA !!! <3! DU ÄR GULD. <3

2012-09-10 @ 21:28:05
URL: http://qtraniil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0