ridiiiit <3

Idag red vi som sagt ut. SKITKUL, enligt mig! :) han var jättepigg, red honom på pessoabettet. Gick bra, tog lite lite ibland så det tog ett tag att stanna.. haha smiiidigt :D först red Lia hemifrån, skrittade och travade på en liten väg. Sen bytte vi, jag trava lite, som sagt sjuuukt pigg :D Sen bytte vi igen, hon galoppera upp för en skitbrant backe.. :o läskigt ;) sen tog jag lite längre galoppsträcka fast det var inte brant. Det gick SKITFORT iaf, och stannade precis där himlen var rosa, så himla härligt.. livet leker.. ;) sjukt fin var han iaf, gick faktiskt på tyglen haha, ett tag, :) även om det var uteritt! :) fiiinis. Lia red han skitbra, sen kom jag och ba .. hejhallå .. får jag rida deeej? ;) fast iallafall. Han springer ju ifrån Lia när hon cyklar i galoppen, fast hon hängde med en gång ;) men första gången bara sprang han, och det gick fort ;)) superkul! Snart kommer en bildbomb :D kramis! (kanske rider imorrn oxå.. isf har jag ridit 3 dar i rad) ;)
 
 
söta Owen.. Lias old friend.. även kallad gamla ponny! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0