Ridpasset igår! <3

Hejsan :D Hemma hos Lia nu efter skolan. :) Tänkte ta lite bilder på Bellan med mobilen sen, kommer nog upp på dayviews och insta :D Ridpasset nu:
 
Först skrittade vi fram. Tarzan var ju helt SEG haha. Sen i traven lacka han ur lite. Eller nja.. men ibland stannade han och tänkte inte gå, och skulle kissa och bajsa.. haha båda på MIN lektion. Sen lite galopp. Då lacka han ur REÄLT och det var bara att ponnysparka och använda spöt. Sen fick jag lite iallafall, efter mycket om och men. 

(detta var för ca 1 år sedan, på Lias ponny.)
Efter det fick vi travhoppa lite, tarzan bara klev över = TRÅKIGT. Haha nej skämta, var lite sits grejer man kunde träna och så, HAHA :D sen hoppade vi över det, och ett hinder till, som var kanske.. 50-60? 

Laredo, hästen Lia ska rida idag :) Weij //Lia <33
 

Delvir, ponnyn jag ska rida idag <3 :P
 
Sen trava vi av och skrittade av. Sen skrittade jag en stund ensam med Matilda i paddocken, sen kom Eve och vi vart lite fotade. Det var allt, c ya :D 
 

Idag ska jag rida Bellan, och hans ser ni ovan ;) Lia rider Plarren! :D KRAMIS 

Detta är Laredo alltså, Lia ska rida han ikv :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

hehe ni skrittade ju typ en halvtimme för länge :)

2012-09-07 @ 20:26:15
URL: http://davyeenponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0