Skolan för mig

skolan för mig är ANNORLUNDA. Jag vill inte göra som alla andra. Jag vill såklart göra allt och inget. detta inlägg kommer handla om en dag, en dag som faktiskt var idag. Vad jag gjorde från topp till tå och ljuger inte ett skit.
 
Jag åker tidigt på morgonen med en taxi.. rätt grymt ändå, lyxigt. Men de som vet var jag bor FATTAR att det inte är så lyxigt.. förrän man e där hemma. Men jag bryr mig inte. Älskar mitt liv. Kan göra vad jag vill.. Inga kompisar ser, kan vara 5 år igen, kan vara 20 år.. ingen vet vad jag gör. Skön känsla.. Man blir fast vid familjen.. right, kanske inte det bästa, men familjen är allt. Väljer hellre att vara hemma än att åka bort ibland.. bara trött på friends..! Orkar inte mer. Sen kommer jag till skolan, går in och ritar på whiteboard tavlan, gör roliga gubbar med dialoger.. fett kul! :) kul att retas lite, skriva vilka de e i klassen och så.. fast det har jag typ aldrig gjort. Nån gång bara ;) Sen började vi med SV. Jag fick skriva ett protokoll då. På datorn, är med i elevrådet. Fett nice att va med i elevrådet i 6an.. promise. Sen gick jag in och läste, vart bara 5 minuter typ.. inget mer! Sen började vi med en tankekarte, 2 & 2, och man fick berätta en händelse man gillat. Jag tog upplevelsen i torsdags, den pirrande känslan men ponnyn klarade det SÅ bra, trodde han skulle vägra, men har blivit mycket säkrare i min ridning, vilket gillas (y). Linn gillade inte att skriva det, men haha det fick hon. Sen var Linn och jag klara först, DÅ fick vi läsa. Gick ut i farleden och bytte ställningar HELA tiden.. satt upp, låg ner på mage, låg på rygg.. fötterna på bordet.. Allt. Och allt var oskönt. men vi läste (nästan) hela tiden, coolt va? (; Yes.. sen ut på rast. Chillade på bänken.. alla utom 3 i 6an var med på fotboll, jag, Linn och Richard.. ;) Sen in på lektion. No. Gick bra, instuderingsfrågorna gick bra. :) hann alla. Jag var rätt snabb. sen fick jag räkna MA. Gick bra.. Sen fick vi ett litet " prov " på cm, dm och mm.. Hon vill se vad vi kan, ny MA lärare. jag skippade spelningen för jag e så jävla fyrkyld och det viktiga "provet".
Gick bra iallafall på allt. Inga detaljer satta. Vi gick och åt nån äcklig fisksoppa. Tog hårdmacka och morötter, haha. Sen efter det var det 30min rast igen.. Alla utom Linn var med i fotboll.. Tog bollen från bamse-Emil en gång.. shit ;) Eller snarare SPARADE TID åt vårt lag, haha ;) sen in på lektion. hade Musik. Snacka om vårt "uppträdande" ni vet :) sjöng lite på det. Älskar att sjunga.. I don´t know why.. ?! Inte direkt fiiiiint så..! Efter det böt vi om. På tjejernas omklädningsrum var det låst.. fick ta damernas..Ja.. Böt om och gick på gympa. Stretchade mycket. Har ju sträckt mig. Ville inte göra det värre. Sprang på 11.03 bästa tiden, 60 min. sen stafett.. då vann vårt lag. ofc ;) Sen slutade vi. Fick duscha.. ja. Åkte hem.. ;) MIN dag. Älskar fotbollen.. står mest, men fett skön känsla, nu när jag och Fanny började va me, börjar fler och fler tjejer som ni märker :)
 

Är hästtjej och ska bli fotbolls- tjej ;) eller inte ;)

Call me maybe <3

Pärla...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0