Tjatja

Jag har ett bra bevis på att Morris bara är min. Jo, när jag ville ha en kanin skrev jag massa ”brev” via word dokumentet, som löd att jag gör ALLT det och allt det. Att jag städar varje dag och att han ska bli så omhändertagen. Jo, fast nä. Nu sista tiden har jag velat haft hjälp, men inte fått nåt, för de påminner mig alltid om det! Och ja, jag förstår dem. Jag skulle ha kanin, då får jag ansvaret. Okej, jag erkänner.. Jag ville inte ha Morris i början.. ville ha en minikanin. Mamma valde kanin.. tyckte inte det var rättvist. Men jag sket i att nämna det och jag tackar mamma EVIGT idag, för allt det hon gjort. Jag hade ju inte haft min fina Morris annars? Eller hur? I alla fall. Då säger dom ” det var du som skulle ha kanin ” och ja, då har jag sagt nu ” ja, vad bra. Då är det BARA MIN kanin, bara min. ” och då verkar syrran också accepterat det. Ja.. känns bra såklart. Min fina Morris…




Kommentarer
Postat av: Cicci

han har så blåa och fina ögon!

2012-09-18 @ 16:32:04
URL: http://davyeenponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0