Godnatt!!

Så sjukt nöjd med mina 1 läsare, + mig själv. Jag behöver inte längre gömma mig. Nej, jag är inte kär.. går inte ut på det. Jag menar att.. jag kan skriva att jag hatar nån, som jag samtidigt måste vara med. Alltså ni förstår inte...
Ja, Linnea, du är den enda som fått lösenordet och ingen annan kommer få det. Vet inte varför... men annars blir det ett sånt tjat. Men nämn inte min blogg helst, för du är den ENDA jag gett lösenordet till. Vet inte varför.. du är fredlig, och jag älskar att skriva. Men var svårt när det var slut på idéer. 
Morris står btw på mitt rum just nu. Nice.. fast nej. Kommer nog inte kunna sova så mkt.. sista natten. FUCK THIS SHIT... Tror inte jag pallar skola... :(
Herregud.. Ja.... Nu tar vi nya tag och börjar en ny skolstart fullt med vänlighet i stallet och i skolan. Längtar inte till frösan anymore, men ska bli kul där och blandas ut med en vän jag helst vill .. ska inte säga vad. Hon kan flytta, GÄRNA det, säger jag bara....
Ha det så gött nu, my darlings :D
Päärliiis <3
 
Var btw ute med Jimmy, Chila och pappa ( chila var hunden ) och han fick testa åka lite skoter! Det tyckte han var kul! Vi åkte ut till tolvöre, riktigt mysigt är det där. Det blåste pyttelite, fast vart ändå rätt kallt! :-/ jaja. Chila älskade tolvöre och hade nog kunnat stanna LÄNGE till! ;) men idag var troligtvis sista dagen för denna vintern på isen.. så ville följa med när de skulle till ön. Annars fanns det ingen plats egentligen, men satt ibak i en liten " korg " :) Kommer verkligen SAKNA årets tider på isen.. vart så sjukt fint väder på senaste tiden så det är obeskrivligt..!

Kommentarer
Postat av: Linnea L

Jag kommer inte nämna din blogg lovar!;) Haha jag är tydligen fredlig!:) Men kul att du litar på mig!;) Jag litar på dig!!;)

2013-04-07 @ 11:55:31
URL: http://www.livetmedponnysar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0