HAHA, exakt, MAJSAN !

Var så arg igår, på söta ponnyjäveln! Måste va nå fel på mig, gick runt och skratta för att jag tycker hon är så himla rolig att se på.. Att hon orkar hålla på, HAHA! Sen var jag så arg att jag kokade över som sagt ^^ jaja, alltid kan det inte gå bra!
pallar inte skriva, men hon stog mest på händerna, kan jag väl säga.
Fast lite gulligt att pappa typ satte hjärtat i halsgropen ett tag där...! Han smsade lite med mamma. och varje gång mamma ser bilden...... Asså hon skrattar. ASGARVAR. Fattar det.. Ni kan ju kolla själva ;)
 
Haha, det är ju tillomed gulligt! :')


Kommentarer
Postat av: Linnea L

Haha! Men det är jobbigt med sånna hästar!:) Haha guud att hon inte ville gå framåt knappt!!:D

2013-04-05 @ 21:15:33
URL: http://www.livetmedponnysar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0