Hejj ♥

Godmorgon!

Vad gör ni då? Jag själv längtar tills Elin kommer, vilket är om ca 10min ! Ska försöka spela brännboll på isen idag med, men me henne. Vet inte... Jag har superont i båda fötterna och rumpan + låren är halvt döda. Vet inte varför. Men att springa på en hal is och stå på ett ställe när man ska springa - ÄR JOBBIGT. Och att pulsa / springa i snön är inte heller särsilt mysigt, om jag får säga så! :)
 
Drack en kopp te till frukost... ja, javet, det är alldeles för lite... ^^

Har somsagt ingenting att skriva, och vet inte alls varför jag klickar mig in här? :)
 
Pussokram.
Kan väl säga att Morris får väl hoppas idag då, när jag har en hjälp med mig! Kanske kan ta en tur på isen? :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0