hellu bloggen !

Hej bloggen! ;)
Gud, ibland vet jag inte vad jag ska ta mig till... jag vart sur ( hehe ) på mamma efter maten, och så gick jag ut - UTAN JACKA... smarto! Då öppnar hon dörren så kommer Assi fram och springer fram till mig och värmer mig! Hon visste att jag var sur och ledsen, vilket jag lätt blir nu ( tjurig ) och så, och då var det skönt. Jag känner mig lite som Majsan ibland! :)
Imorrn tänkte jag försöka... ja..! Vara uppe mer, inte sitta vid datorn utan HA DET KUL. Haha, btw, pappa gick egenom isen med foten nyss ^^ ååh, äskar dig papi ! 
 
MISS U, AWSOME U ARE...... 
han kommer alltid finnas i mitt hjärta. Vår story, toghetahh. Räven o jag.. Han var mkt, mkt mer än en räv i mina ögon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0