Min egna blogg... kan ju faktiskt skriva vad , VAD jag vill !

Ja. Ska ändra lösenordet nu. Så ingen vet.. Har hållit såå många hemligheter nu på bloggen, INTE SANT! 
OMG... asså finns en sjuukt snygg dansk kille på instagram... :O
Ja... tror jag drar mig till utlänningar :O Även tjejer drar jag mig till! ( som friends, u know ) haha :)
Gud... vill till Capona och Linnea igeeen! Får se när det blir nästa gång... förhoppningsvis i veckan, ska höra med henne! :)
Jag har saknat Capona såå enormt mkt. Jag har tänkt på henne. Jag vart såklart lite sur över att nån annan hade Capona. Men inte längre. Linnea rider sjukt bra, och hon passar henne. Sist jag red tyckte jag själv jag betedde mig lite töntigt, våga in gå på henne, utan ville lixom inte göra nåt med henne.. vågade inte driva ordentligt i traven osv. Då var det enda bra galoppen tyckte jag!! Asså det var det ända som gick bra då.
När jag får komma dit nästa gång och får testa ska jag såklart fota ponnyskrället, och tvinga Linnea fota mig och henne :') och sen hoppas jag att jag får ta en mysig galopp igen med henne! :) När kan du Linnea? ;)
hihih! <3 Kommer säkert uppdatera MKT, MKT mer nu! ^^
KOMMER BJUDA PÅ MER KONSTIGA BILDER OXXÅÅ!
Mitt öga ... HEHE, ÄLSKAR MINA ÖGON ! <333

Kommentarer
Postat av: Linnea L

Haha!:') Capona världens bästa häst. Självklart kan jag fotta dig o Capona!;) Kul att du tycker jag rider bra!:)

2013-04-06 @ 10:58:20
URL: http://www.livetmedponnysar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0