Slappa...

Gud va skönt. Slappat meeer och meeer nu. Tog upp nätena förut med farmor och farfar. Men nu tog jag en LÅNG VARM dusch och tog på mig onepiecen, och la mig i soffan med två filtar. Fryser ändå men tar mig tiden att blogga!
Vet inte vad det är med mig. Men jag har ju mycket lättare att berätta saker och ting nu när bloggen är låst, och allt blir så mycket lättare. Saknar " vissa " i klassen, tänker inte nämna namn för då lär ju alla tro saker som inte är sanna.. och sedan sprids det, och aa... u know ! INTE KUL!
Toppbloggare... nääjj, det lär jag ju inte bli. Men kanske tar bort lösenordet när jag kommit igång. Men har " nåra " kompisar / bekanta som kollar bloggen och verkligen kommenterar fegt och omoget. Och så fort det blir som att jag har smink, eller nåt, så blir det " smink är såå fult på tjejer med ljust hår " och " KLUMPIGA FRANSAR... MOGET " och stör mig så inihelvete på det. Lägg ner, vill jag bara säga. Vilket jag gör. Men lyssnar den? NOPE. Vill inte längre va med den. Men har inte så mycket att " välja " på.
Slut på tråkigheter... Imorrn är det fan sista dagen på lovet ( :( ) Och jag tror seriöst jag aldrig kommer palla det :( Kommer gå och dö..! Nej, men sjuk nu, skulle sitta finfint! 
Får inte missa hoppningen på torsdag dock. Ja... Har typ inget  mer att skriva, så bye ! <3
 
//julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0