Hej, bloggar nu ja!

Hej.
 
Mitt internet är dåligt, så har lite problem.. ^^
Idag har jag iaf städat. Ganska mycket faktiskt. Gick bra. Tagit hela bokhyllan, städat bakom sängbordet, under sängen och fixat det sista. 
Hoppat Morris oxå. Tog upp en 50-60cm, vilket han hoppade, men ännu en gång - rev varje gång. Så måste börja träna. Idag var han VERKLIGEN inte på min sida, utan ville hellre sitta och sola. Jag hoppade några språng med han, men sen satte jag mig längst husväggen och lät han sola där i ca 15min innan jag käkade lunch. Sen åkte vi ut med skoter osv!!
 
Gör faktiskt inte så mycket. Har inte gjort så mkt under dagen heller. Imorrn skola. Men chill - japp. Inga läxor. Förhoppningsvis inte NA:prov heller. Men det KAN ske. Hoppas dock inte. Behöver vila upp mig. 
Kommer väl blogga mer då. Ska ta och äta något nu. Fixa till mig lite. Bör duscha - därför gör jag det nog. Eller så tar jag det imorgon. Men njaee... tror inte det, faktiskt! :)
 
Imorrn kanske jag tar ut Morris på en tur. Men tror inte det. Jag ska inte göra så mkt mer idag... så hejdå. Följ mig mer på instagram. Vi hörs senare, guys <3
 
Love this picture, more and more...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0