Hej - godmorgon!

Ligger i sängen. Ska upp nu. Sen städa efter att jag käkat. Om jag inte börjar före.. ^^

Redan fixat hälften av bokhyllan, och i ett Skåp är allt klart!! Under sängen är ett stort projekt. Blääsch. ;-) sen bakom mitt sängbord. Skulle behövas INUTI mitt skrivbord. Men nej. Tror jag skippar det till påsk eller något. Det syns inget , det är ju lådor och det är faktiskt rätt ordnings-samt där. :-)

Tänkte ställa upp datorn i en av de högre hyllorna i bokhyllan på natten. Smidigt. Jag har en MASSA minnen från detta rummet.

Men börjar bli stor nu. Känns konstigt att ha sån o-ordning.
Vill på en p&j i Gimo nu. Men de har inte anordnat någon! :/
Tråkigt!! :) men ont om personal verkar det som! ^^

Ska upp nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0