hej, julia här! efter lång tid...

Hej. vet att det gått lång tid sen jag bloggade här. Men har ni lust - gå in på min nya blogg photoojulia.bloggplatsen.se! Jag ska troligen byta redan idag men ska såklart överväga alternativet. Kanske flytta bloggen bara. Vi får se. Antagligen byter jag till juliiiiiiiiiiia igen. Mer stilrent på något sätt... vet inte. Just nu bloggar jag på båda. Snart påsklov. Har hoppat Morris idag, serier. Åkt lite skoter. Njutit sista biten - förhoppningsvis - av vintern. 
 
har ridit Majsan mer och mer nu. I torsdags red jag Majsan för Jempa. Gick faktiskt jättebra. Hon har aldrig vart gladare. Hon stack i galoppen en gång. Busan! <3 
 
Jag har inte gjort så mkt. Har hälsat på Capona i onsdags, efter ca 2 år. Jätteglad att jag fått träffa henne. Och tagit den galoppen som aldrig vart, sommaren 2011! <33

Pärla <3
Jiggans öga.... puss och hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0