Hey guys

Sorry för kass uppdatering. Men okey, enligt mig. Bra att jag bloggar varje dag. Har gått bra idag. ska ut med Morris sen. På med täcket, på med kopplet och ut i solen. Det är iaf 4+ ute just nu... Men ändå. Ska få igång han nu. På veckorna gå vart han vill - helger = hoppning! 
Ett ganska välorganiserat sätt. Hoppas det blir så nu då. På torsdagar vilar han . Säkert nån mer dag. Typ fredagar. Men vet inte än.. ska sätta mig med min syrra och planera. Hon kan ta ut han vissa dagar. Jag pallar inte alltid. ^^
Vad gör ni annars? jag själv har haft det bra i skolan. :) Ma först ( böt plats på Ma och idrott pga. en sak... ) och så hade vi idrott sista istället. Hade träslöjd ( börjat på ett hinder med vattenmatta.... hihih ) :*  ja... typ så! :) 
Snart torsdag igen... haha!! Eves föräldrar hämtar. Händer inte så mkt.. LB dressyr ska vi plöja oss egenom. Taggad. Hoppas på en liten ponny, typ Tarzan haha... vet inte varför. 
 
Hörs kanske senare, annars hörs vi imorrn ! :*
 
When I look at you ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0