Ok med uppdatering?

Hoppas jag uppdaterar ok? :) 
 
Ska lägga mig nu. Tidigare idag trodde jag det var söndag... men sååå skönt att det är söndag imorgon! 
Såg nyss en spindel på väggen på toaletten... satt själv på toan och sprang därifrån rätt så fort ^^
Ja.... vad ska jag säga mer? Imorrn har jag fullt upp + Morris ska tränas. 
 
Det är kanske sista dagen på isen oxå. Så har mkt att hinna göra. Upp kring 8. Äta, städa. Städa, städa, städa. Städa under sängen, bakom hyllor, rensa INUTI hyllor och fixa blommor. Vill ha rummet nyare, fräschare och med mer vitt i... får se om jag lyckats. ;)
 
Kommer ett inlägg där jag.. utvärderar. Hur jag tyckte det gick. Men eftersom jag beställt blomma av mamma, så tänker jag inte göra det innan den är på plats. Och det är TIDIGAST måndag, skulle jag tro. 
 
Ja. Har inte nå mer och skriva. Sjukt sugen på att rida nu. Så mkt man får umgås, jobba och verkligen bli nervös. Jag blir lätt nervös, och det är en härlig känsla när det går bra. Går det dåligt laddar man om rätt fort och hoppas det går bättre nästa gång, lixom. 
 
Som att gången innan i torsdags när jag red på Majsan vägra hon typ gå. Ville verkligen inte . Men i torsdags var hon piggare än nånsin och verkligen sugen på att gå. Heheh.. Feels good ! 
 
Love this picture 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0