Sorry för helt kass uppdatering, men vart hos...

.. hos mormor på påsklunch! Var supergott som vanligt! :)
 
Imorrn - IMORRN ska Morris ut. Då blir det 2-3 hinder ( som serie / studs ) han ska hoppa. Det blir bra! ;)
Ska fixa klart tvättstugan... Ska sätta permobilen på LADDNING! WEEEIJJJ! <3
ÄNTLIGEN, JUST SAYIN! 
Fått min blomma nu. Lovade att ta bilder, men njaaa... tror inte det blir så dock nu på ett tag. För att.... jo. Jag har stökat ner lite igen. Men under påsklovet - säger vi! Deal på det!
Hittade en gammal bild på sötisen när han var rätt liten ( han bodde ute då ) och jag gick med honom i regnet... Min sötnos <3 
Jag skulle ju inte gått med han i regnet, men jag skulle hämta min syrra hos en kompis ( som bor 5min gångavstånd härifrån ) så skulle jag gå med han, men då började det regna när vi nästan var framme.. så var bara att härda ut och le, och sedan ta in han och låta han torka! Min kanin är sötast i världen...... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0