uppdatering*

Haha, lite kul att man kollar på statistik-visarn och ser att " 0 st har kollat in bloggen " man bah " wttaa fuck , jag hade ju 6st nyss? " så kollar man på klockan och den är 00:01 ;) Haha, min natthumor... ;)
 
Inte gjort så mycket idag trots allt. 
Hjälpt pappa med tvättstugan. Resultat kanske kommer på "nya" golvet? AWSOME, stavas det ;)
Kollat på sex and the city 2 nu, men var tvungen å lägga mig tyckte pappa, för vi ska bort imorrn på lunch en snabbis!!
 
Har inte gjort nåt mer idag typ... söndag tomorrow ! <3 :)
Har tatt reda på att mobilen är mitt allt typ.. nejmen typ, jag går INGENSTANS utan den :D
 
Nej, pallar inte mer nu, tack för mig - godnatt .
 
Asssiiii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0